Verbalinis ir neverbalinis bendravimas: jūsų sėkmės raktas<br /> <b>Notice</b>: Undefined variable: category in <b>/var/www/anrelt/data/www/senamiestyje.lt/inc/header.php</b> on line <b>13</b><br /> <br /> <b>Notice</b>: Undefined variable: category in <b>/var/www/anrelt/data/www/senamiestyje.lt/inc/header.php</b> on line <b>13</b><br /> | Senamiestyje.LT
Psichologija

Verbalinis ir neverbalinis bendravimas: jūsų sėkmės raktas

Verbalinis ir neverbalinis bendravimas: jūsų sėkmės raktas

Turinys:

Bendravimas - tai sudėtingas socialinis-psichologinis procesas tarpusavio supratimo tarp žmonių. Jo pagrindiniai įrankiai yra žodiniai ir neverbaliniai bendravimo priemonė. Verbalinė (iš lotyniško "žodžiu, žodžiu") reiškia - tai. Tai viskas daugiau ar mažiau aišku, bet mes bendrauti ne tik balsu. Dauguma mūsų "pranešimą" mes einame naudojant neverbalinės (neverbalinių) ryšio režimu. Neverbalinis bendravimas - kūno kalba, arba - yra mūsų veido išraiškas, gestus, akių kontaktas, kūno laikysena, ir net ypač intonacijos mūsų balsu.

Galbūt net ne suvokti, bet kai kalbame, kad kažkas mūsų neverbaliniai signalai turi stiprų poveikį pašnekovo, paliekant daugiau nei pusė savo įspūdžiais mūsų kalboje. Ypač, jei jūsų profesija yra ta, kad jūs dažnai kalbėti priešais studentų grupėms, arba tiesiog nuolat bendrauti su žmonėmis, darbe, kūno kalbos žinios gali labai padėti jums.

load...

Gebėjimas suprasti ir naudoti nežodinis bendravimas yra galingas įrankis, kuris padės jums bendraujant su žmonėmis ir padės sukurti tinkamą verslo supratimą. Jūs suprasite, kad jūsų pašnekovai tikrai turi omenyje galės geriau išreikšti ir pabrėžti savo mintis, turėsite geresnį supratimą apie sudėtingas situacijas ir gebės sukurti geresnius santykius darbe, versle ir namuose. Neverbalinis ir žodinio bendravimo įrankių, kurie padės jums sukurti geresnį įspūdį apie save, kurti formas ir poveikį šaltinio, kuris padės efektyviau pasiekti savo tikslus.

Kas yra neverbalinė komunikacija ir "kūno kalba"?

Neverbalinis bendravimas arba kūno kalba yra svarbiausia bendravimo forma. Tai natūralus, sąmonės kalbos laidos apie mūsų tikruosius jausmus ir ketinimus ir tikruosius jausmus ir ketinimus tų aplink mus. Kai mes bendraujame su kitais, mes visada tarnauti ir gauti Zdumienia signalus.

load...

Savybės mūsų nežodinis elgesys toks, kad visiems - gestai, kaip mes stovime ar sėdėti, kaip greitai ir kaip garsiai kalbame, kaip arti mes prieiname prie kitos šalies, kuri šiuo atveju yra nukreipta mūsų žvilgsnį - tampa mums siųsti "pranešimus" pašnekovas. Šių pranešimų srautas nesibaigia, net kai mes nustoti kalbėti. Net umolknuv, mes ir toliau bendrauti nežodinio lygiu.

Dažnai tai, ką mes sakome ir ką informuoja mūsų organizmą - yra du visiškai skirtingi dalykai. Žodiniai ir neverbaliniai bendravimo priemonė gali duoti gana prieštaringą informaciją. Kai klausytojas gauna tokius mišrių tipų signalus, jis turi pasirinkti, ką pirmenybę - gauti žodinius ar neverbalinius signalus. Daugeliu atvejų, kiekvienas iš mūsų sąmoningai ar nesąmoningai, šioje situacijoje, mano, kad yra neverbalinis informacija.

Kūno kalba "skamba" garsiai ir aiškiai

Žodžiai dažnai vaidina antraeilį vaidmenį, kai yra žodinis ir nežodinis bendravimas tarp žmonių. Ji gali atrodyti neįtikėtina, bet tai, ką mes sakome, turi tik 7% informacijos. Daug svarbiau išraiška mūsų veido (55%), balso (38%) ir kitų išraiškos formų, susijusių su kūno kalbos tonas. Neverbalinis pranešimai yra neatskiriama žmogiškosios komunikacijos. Pridedamos žodžiai, jie atkreipia dėmesį į mūsų dabartinę psichinę ir fizinę būklę. Neverbalinis bendravimas gali atlikti penkis funkcijas:

  1. Kartojimas: jie gali pakartoti, patvirtinkite pranešimą žodžiu žmogaus.
  2. Prieštaravimas: jie gali nesutapti su tuo, ką žmogus sako, ir net visiškai prieštarauja tai, kas buvo pasakyta. Pavyzdžiui, žmogaus akis gali duoti jam pucia, net jei jis bando juokauti.
  3. Keitimas: jie gali būti pakaitalas žodinio pranešimo. Pavyzdžiui, trūkčioti pečiais pakeisti žodžius "aš nežinau".
  4. Papildymas: jie gali pridėti arba papildyti žodžiu žinutę. Vyriausiasis, kas tapšnoja vergas ant peties be pagirti, taip padidinant teigiamą pranešimą poveikį.
  5. Akcentas: jie pabrėžti žodžius. Pavyzdžiui, galite slap ranką ant stalo, pabrėžiant savo nepritarimą, sakydamas aštrus "Ne!".

Tai ypač svarbu, "align", derinti visų rūšių bendravimo, jei norite sukurti sėkmingą verslą ar padaryti gerą karjerą. Jei nepamenu penkis funkcijas neverbalinio bendravimo, ir tapti ne sekti kūno kalbą, jūs negalėsite padaryti gerą įspūdį kitiems, negalės sukurti verslo santykius, pagrįstą pasitikėjimu.

Savo ruožtu, jūs taip pat nuolat gauti kitų žmonių signalus. Norėdami daugiau dėmesio skiriant šių signalų, turite išmokti "skaityti", tai yra, suvokti pašnekovo elgesį kaip nežodinis raiškos situacijos kontekste.

Elementai neverbalinio bendravimo

  • Vaizdas

Dauguma žmonių yra vizualizacijomis, o ypač jų suvokimas, kad kontaktai su AN jiems akis pagalba - svarbiausi būdai neverbalinio bendravimo. Žiūrėdami kažkas, jūs galite pamatyti daug - meilės, priešiškumas, palūkanos ir daugiau. Pažvelkite jam į akis taip pat yra labai svarbu išlaikyti pokalbį; nors, apskritai, sakydamas ilgesnį akių kontaktą, negu tiems, kurie klauso. Pašnekovas akys gali papasakoti daug dalykų: pavyzdžiui, išsiplėtę vyzdžiai rodo, kad žmogus meluoja ar jis yra tikras, ar neurotiški.

  • Veido išraiška ir veido išraiškos

Žmogaus veidas yra labai išraiškingas, ji yra pajėgi be žodžių išreikšti daugybę emocijų. Skirtingai nuo kai kurių neverbalinio bendravimo formų, veido išraiška yra universali. Ypač veido išraiškos laimės, liūdesys, pyktis, nuostaba, baimė, pasibjaurėjimo, yra lygiai toks pats žmonių iš skirtingų kultūrų (kuris yra netiesa, pavyzdžiui, gestai). Jūsų veido išraiška iškart papasakoti kitiems apie tai, ką jūs galvojate metu.

Labiausiai patyrę ginklai visada buvo ir vis dar yra šypsena. Ji nieko nekainuoja, bet daug gali! Šypsenos atveria visas duris. Jei šypsotis verslo derybų pradžioje, tuomet jūsų žodžiai sukels teigiamą reakciją. Žmonės linkę imituoti į pašnekovo veido išraišką, todėl pabandykite naudoti šypsena taip dažnai, kaip įmanoma. Tai gali padėti jums - jei jums šypsena, tai jūsų nuotaika visada pagerėja. Bet - saugokitės netinkamus veido išraiškos. Net nedidelis ironiškas šypsena gali paneigti visus savo pastangas derybose, kurios truko keletą valandų, o jūsų reputacija yra verslo asmuo bus beviltiškai sugedęs priešais savo partneriu.

  • Gestai ir pozos

Daugeliu atžvilgių mūsų suvokimas kitų žmonių diktuoti, kaip jie sėdėti, vaikščioti, stovėti, turintis galvą specifiką. Tai, kaip mes judėti ir palaikykite, suteikia išsamią informaciją apie pasaulį mes turime. Ir gestai ir net pažodžiui austi į mūsų kasdieniame gyvenime audinio. Dažnai mes naudoti mūsų rankas, kai mes ginčytis ar animatedly apie kažką sako, ir net nereikia apie tai galvoti. Tačiau gestų prasmė gali būti skirtingi, kartais net mūsų įprasta prasme skirtingose ​​kultūrose priešingai, todėl svarbu, kad būtų atsargūs, kad būtų išvengta neteisingo.

Neverbalinis būdų bendrauti gestais - yra matomas dalis to, ką jūs tikrai manote kad šiuo momentu. Daugelis gestai (pvz trina iškeltų iki pirštu rankas), gali būti nemalonus savo draugui. Pernelyg gestai gali būti gana nerimą, ir taip pat turi neigiamą poveikį jūsų kolega. Sukurti palankią aplinką išmokti naudoti atvirus gestais. Tai reikš, kad esate atviras pašnekovo ir jūsų ketinimai yra ne grėsmė jam. Ypač svarbu yra gestai, skirti verslo komunikacijos, nes ji bus sukelti jūsų kompanionas jūsų patikimumą.

  • Atstumas tarp pašnekovų

Ar jūs kada nors manė nepatogiai per pokalbį dėl to, kad kitas asmuo stovėjo per arti jums? Šis jausmas tikriausiai pažįstamas daugeliui iš mūsų! Mes visi turime asmeniniam fizinės erdvės poreikį, nors jis gali turėti savo savybes priklausomai nuo kultūros, situacijos ir artumo santykiuose. Atstumas vertė gali būti naudojamas neverbalinio bendravimo artimumo, agresijos, dominavimo, ar meilės. Bendraujant su draugais, naudojant asmeninį zoną (iki 120 cm), tačiau komercinių ir kitų derybų vykstančius socialinėje srityje (120 cm). Ir jūs niekada neturėtų pažeisti asmens, Intymi erdvė asmens (50 cm).

  • Liesti

Mes dažnai bendrauti liesti. Pagalvokite apie tai, kiek informacijos jūs suteikiate mums tvirtą rankos paspaudimas, nedrąsus čiaupo ant peties, šiltas meškiukas apkabinti, skatinant poshlepyvanie atgal, globėjiškas potrepyvanie sluoksna ir kita liesti!

  • Balso tonas

Verbalinė ir neverbalinė komunikacija yra persipynę pokalbio metu, nes mes ne tik klausytis žodžių, bet taip pat atsakyti į balso tonas. Tai ne visada svarbu, kad jūs kalbate; daug svarbesnis nei kaip pasakyti. Galų gale, net savo trumpą "taip" gali turėti visiškai skirtingas reikšmes, jei sako, kad su kitu intonacija. Mes galime pasakyti, kad tai yra teigiamas, tačiau galite - questioningly, neaiškumo, sarkastiškai, ir pan.

Jūsų balso tonas geriau nei žodžiai gali parodyti savo sarkazmo, pyktį, meilę, nesaugumo, ar, priešingai, pasitikėjimas savimi. Intonacija yra kalbos norma, apimtį, greitį, sklandumą. Visi šie elementai padeda užtikrinti, kad kiti gali geriau suprasti vienas kitą.

Neverbaliniai signalai negali būti suklastoti

Jūs galite prisiminti patarimus, kaip sėdėti, kalbėti ar vaikščioti į kambarį ieškoti įsitikinę. Bet tiesa yra ta, kad šie triukai yra mažai tikėtina, kad dirbti, jei asmuo nesijaus tikrai įsitikinę. Niekas negali visiškai kontroliuoti visus signalus, kuriais nurodoma, kad asmuo supranta visas šias mintis ir jausmus pašnekovą. Todėl labai svarbu išmokti suprasti šiuos neverbalinius signalus kontroliuoti savo ir galės skaityti kitų žmonių. Mes norime duoti jums keletą patarimų, kurie nežodinis bendravimas tapo lengviau jums:

  • Atkreipkite dėmesį į neatitikimus. Neverbaliniai signalai turėtų sustiprinti, kas yra sakoma. Ar ne jūs žmonės vieną dalyką vienu metu, sako, kad ji mano, visai kas kita? Pavyzdžiui, jis jums pasakys "taip", o beveik nepastebimai purto galvą "ne"?
  • Riša visus neverbalinius signalus. Negalima pridėti per daug dėmesio į vieną gestą. Atkreipkite dėmesį į visas neverbalinius signalus, įskaitant balso tonas, akių išraiška, laikysena ir kitų kūno kalbos signalus. Kartu paėmus, jie duos jums išsamesnį vaizdą. Jums bus lengviau suprasti, jei jie yra susiję su tai, ką jūsų partneris sako.
  • Pasitikėkite savo intuicija. Negalima atmesti iš savo sąmonės požiūris į tai ar to asmens. Tai yra įmanoma, kad jūsų jausmas kažkieno nesąžiningumo ar nepadorumo remiasi instinktyvus skaitymo neatitikimų tarp žodinių ir neverbalinė signalus, kad asmuo.

Kodėl tai taip svarbu?

Jums reikia suprasti, kaip svarbu žodinių ir neverbalinė komunikacijos priemones. Kaip jums klausytis, ieškoti, kalbėti, judėti ir reaguoti į pašnekovo žodžiais parodo, kaip nuoširdus esate ir kaip jus domina pokalbį. Kai jūsų neverbaliniai signalai sutinka su tuo, ką jūs sakote, tai padidina patikimumą, aiškumą ir supratimą. Jei nėra rungtynės, jis sukuria įtampą, nepasitikėjimą ir sumaištį.

Jei norite sukurti karjerą ir pasiekti sėkmę versle, ir apskritai geriau bendrauti su žmonėmis visose savo gyvenimo srityse, turite išmokti būti jautresni kūno kalbos ir kitų neverbalinių ženklų kitų. Taip pat reikia suprasti, kokios signalus jums siunčia. Kai jūs suprantate, neverbalinę komunikaciją, jūsų gebėjimas rasti kontaktą su žmonėmis, eisiu į aukštesnį lygį.

load...