Tinkama mityba yra pagrindas sveikatai ir ilgaamžiškumui | Senamiestyje.LT
Grožis ir sveikata

Tinkama mityba yra pagrindas sveikatai ir ilgaamžiškumui

Tinkama mityba yra pagrindas sveikatai ir ilgaamžiškumui

Turinys:

Tinkama mityba - raktas į sveikatą ir sveikatingumo. Kaip sakė Hipokratas: "Aš valgau, ką valgau." Tai sveika mityba (o ne kai magiški grožio kremai ir kaukės) nustato Jūsų odos, plaukų ir nagų, jūsų figūra, bendrą sveikatos ir gyvybingumo būklę. Deja, internetas yra gausu straipsnių šia tema įvairovė, bet patarimus ir rekomendacijas kokybę įtraukti į turinį, palieka noreti geresnės. Taigi, jei jūs norite žinoti viską apie tinkamos mitybos, tuomet šis straipsnis yra skirtas Jums, nes joje mes surinkome visus labiausiai sveikas ir tvarus.

Šiek tiek apie energijos

Kodėl mes valgome? Kartais jūs manote, ką mes valgome, patirti maisto gaminimo malonumą. Tačiau, tai ne - tinkama mityba yra energijos, reikalingos mūsų organizmui šaltinis. Energija yra matuojamas kalorijų arba džaulių, vienas kalorijų atitinka iki maždaug 03:58 sveikasis skaičius dešimties džauliui.

load...

Priklausomai nuo amžiaus, lyties ir fizinio aktyvumo kiekvienas kūnas turi kitokį kiekį kalorijų / džaulių. Suaugusiems tarp dvidešimties ir trisdešimt penkerių metų amžiaus energijos poreikis yra du tūkstančiai du šimtai kalorijų moterims ir du tūkstančiai šeši šimtai kalorijų vyrams vidutiniškai. Paaugliams reikia kalorijų yra iš du tūkstančiai septyni šimtai trys tūkstančiai penki šimtai kalorijų. Nėščioms moterims ir maitinančioms motinoms - apie tris su puse tūkstančių kalorijų. Žmonės, dalyvaujantys sporto ir sunkaus fizinio darbo - nuo trijų iki penkių tūkstančių kalorijų. Bet kuriuo atveju, tinkama mityba turėtų apimti kalorijų, kad jums reikia skaičių - ne daugiau ir ne mažiau.

Su daug kalorijų susijęs mitus. Vienas iš jų sako: "Jei norite numesti svorio, urezh kalorijų per pusę." Su šiuo, žinoma, sunku ginčytis, tačiau tai nėra sveika mityba - kuriate energijos deficitą į savo kūną. Netinkamo mitybos pasekmė gali būti mieguistumas, sumažėjęs kokybę pažinimo procesų, pablogėjimą veiklos įvairių funkcinių sistemų. Be to, pirmasis kūnas dega baltymai, o ne riebalų, todėl jūs neteksite svorio raumenų sąskaita. Žinoma, jei norite numesti svorio, A suvartojamų kalorijų sumažinimas yra būtinas, tačiau tik tada, jei energiją iš maisto, kurį jūs suvartojate didesnis nei įprastai, jums reikia tarnauti. Ir tai yra geriau sumažinti kalorijų kiekį, dėl kenksmingų produktų, atkreipiant dėmesį į tinkamą mitybą - tai bus reikšmingas indėlis į savo sveikatą plėtrai.

Pagrindai gera mityba

Kas yra gera mityba? Yra daug gandų ir spekuliacijų apie tai, kaip atrodo gera mityba sistemą tema: kas nors mano, kad jis yra vegetaras, nors ir per dieną negali gyventi be gero kepsnio, bet kai tai tiesiog skanus maistas. Jei norite padaryti, kad tai jūsų mityba teisę, jūs turėtumėte įtraukti į savo gyvenimo būdą, šie paprasti ir naudingi taisyklės:

load...

Be mitybos jums reikia įvairių: šiek tiek mėsos, daug daržovių, vaisių, žuvies ir produktų iš kvietinių miltų. Tai suteikia organizmui visas maistines medžiagas, būtinas gyvybei ir medžiagų jam reikia. Vienašalis galios, daugiausia naudojamas kai dietos, kenkia sveikatai. Baltymai, riebalai ir angliavandeniai - energetikos medžiagų, kurios turi būti pateikta kartu su maistu.

  • Teisingas mitybos. Didelės porcijos sukurti nereikalingą naštą kūno ir virškinimą. Jie gali sukelti pilnumo, nuovargis ir mieguistumas jausmą. Tai geriau ne tris kartus per dieną daugiau ir daugiau, ir penkis kartus mažomis porcijomis. Tarp valgymų intervalai yra per didelis, ir "kalorijų bombos", o ne išstumti sveiką alkį.
  • Valgykite lėtai ir su malonumu - tai yra svarbu tinkama mityba. Skubotas valgytojas paprastai valgo per daug. Mokslininkai nustatė, kad prisotinimo ženklus rodomi tik penkiolika minučių po valgio. Tai reiškia, kad tas, kuris godžiai išgėrė jo maistas, turite keletą minučių gauti pakankamai kalorijų / džaulių, o ne duoti savo kūną galimybę informuoti apie perėjimo prie soties ribos.
  • Kas yra susijęs su maistu, turėtų būti laikomasi atsižvelgiant į gėrimo. Jei troškulys, geriausias gėrimas iš vandens. Mes neturėtume pervertinti alaus svarbą numalšinti savo troškulį, nes alkoholio kiekis ir kalorijų. Nuo kaklo alaus butelį galima greitai gauti papildomos energijos. Būkite atsargūs su saldžių gėrimų (nealkoholinių gėrimų, vaisių sulčių arba gėrimai su kolos). Jie neturi numalšinti troškulį, bet yra iki šimto ir dešimt gramų cukraus litre.
  • Negalima gerti per mažai: paros skysčių poreikius yra nuo pusės iki dviejų litrų. Labai rekomenduojama mineralinis vanduo arba arbata (geriausia - vaisių arbata). Vidutiniškai galima naudoti pieno, kava, alus, vynas, šampanas ir gėrimai su vaisių sultimis.
  • Teisė balansas baltymų, riebalų ir angliavandenių. Dietos, turėtų būti trisdešimt, trisdešimt keturiasdešimt procentų, atitinkamai. Tačiau nereikia pamiršti apie statybos elementų kokybės iš saldaus torto arba skrudintos gabalas A mėsos jūs, žinoma, bus pridėti angliavandenių ir baltymų gabalas anglis, bet nauda sveikatai yra labai abejotinas. Gera mityba apima kompleksinių angliavandenių, gerai virtos mėsos ir sveiki riebalai (iš kurių bus aptarta toliau).

Riebalai - žalos ar naudos?

Riebalai - skonio, todėl riebalų turinčių maisto produktų tiesiog skanus mano "liesas" pakeitimo. Energijos perteklius organizme greitai tampa "gelbėjimo" iki juosmens. Sumažinti savo suvartojamų žalingo riebalų, ir atkreipti dėmesį į paslėptų riebalų dešrose, sūris, riešutai, šokolado padažu ir keptomis bulvėmis.

Tačiau nereikia pamiršti, kad riebalai yra ne tik žalingas, bet ir naudingas - be tinkamos mitybos yra neįmanoma. Visa klausimas yra, kas bus riebalai. Naudingų riebalai yra mono- ir polinesočiųjų riebalų rūgščių. Jie daugiausia randama augaliniuose aliejuose, riebalų jūrinės žuvys, avokadų ir riešutai. Tinkama mityba turi būtinai apimti reguliarius šių produktų naudojimą - jie yra raktas į normalią širdies veiklą, medžiagų apykaitos procesus, o taip pat sveiką odą, plaukus ir nagus.

Sveikas maistas

Kas yra gera mityba? Tai sveikų produktų naudojimo! Kiekvienas, kuris naudoja vaisių, daržovių ir produktų iš kvietinių miltų daug, duoti savo kūną pakankamai vadinamąjį "stambiaisiais". Ji yra nevirškinamą augalų medžiagos, kad stimuliuoja Atgremošana, gerai prisotintas ir reguliuoti virškinimą.

Norėdami maistas buvo optimalus vitaminų, maisto produktai turėtų pakilti, troškinys, kepti ar kepti su trupučiu vandens ar aliejaus ir skysčio, gauto po virinimo daržovių, visada naudojami sriuboms ir padažams. Atminkite, kad mažesnis terminis apdorojimas, tuo daugiau vitaminų ir maistinių medžiagų lieka maisto.

Vartok mažiau alkoholio. Jis suteikia ne tik kalorijų / džauliais daug, bet taip pat neigiamai veikia kepenis ir kitus organus. Tačiau per gražus pietų leidžiama išgerti vyno, šampano ar bokalą alaus. Venkite saldžių pagundų - saldainiai, šokoladas, bandelės, pyragaičiai, ledai ir limonadas. Nes organizmas paverčia perteklių cukraus į riebalus.

Būkite ekonomiškas tvarkymas su druska. Nepamirškite, kad tiems, kurie dažnai valgo maistą iš Semis, gauna tai daugiau nei pakankamai. Druska, pvz, sukelia, be kitų priežasčių, yra kraujospūdžio padidėjimas. Padaryti taisyklę: mažiau yra tinkamos mitybos ir sveikatos nauda. Tai geriau pabarstyti Maisto daug žalumos, arba kitų prieskonių daug.

Mūsų močiutės žinojo tik tai, kad aliejus yra skanus. Tačiau, mes dabar žinome, kad tai yra į: vitaminų A, D, E, B ,, B2, B6, natrio, kalio, kalcio, fosforo, magnio ir geležies. Todėl nereikia nepriekaištaus sau valgyti pietų sumuštinį su sviestu - tai ne tik kaloringų, bet ir naudinga. Apskritai, pabandykite keisti savo "nafta" dieta: pridėti maisto alyvuogių, linų sėmenų ir kitų augalinių aliejų.

Gamtos dovanos mityba

Tas faktas, kad valgydami česnakus, galite gyventi garbaus amžiaus, yra moksliškai įrodyta, tačiau jis turi ir kitą teigiamą funkciją. Pavyzdžiui, ji apsaugo nuo aterosklerozės (kraujagyslių senėjimo) vystymąsi ir mažina kraujo spaudimą. Jame yra eterinio aliejaus alicino, kuris padeda sunaikinti patogenus organizme ir stiprina imuninę apsaugą. Todėl turėtumėte pridėti per dieną valgyti česnako skiltelė.

Daug privalumų česnako žmonių sveikatai buvo tiriamas tūkstančius metų, tačiau tik neseniai patraukė savo gebėjimu išsaugoti širdies ir kraujagyslių sistemos būklę dėmesį. Ji vėl privertė susidomėjimą česnako naudoti kaip maisto priedą. Česnako tabletės, skirtos į specialią paketo, kuris yra tirpus žarnyne, pašalinti česnako kvapą iš burnos, bet išlaiko savo gydomųjų savybių.

Bet it turns out, nuostabios savybės yra ne tik česnakus. Iš Sibiro ženšenio šaknies padidina smegenų jautrumą ir padeda atstatyti atmintį. Jis rekomenduojamas protinis ir fizinis nuovargis, sumažėjęs koncentracijos, chroniško nuovargio sindromas, kraujagyslių distonija.

Valerijono šaknis padeda sumažinti raumenų spazmus sukelia stresą. Apyniai skatina atsipalaiduoti. Baltojo gluosnio žievė ir pradinis padėti sumažinti galvos skausmą, o ginger root susidoroti su virškinimo sutrikimų sukelia stresą.

Neseniai mokslininkai atrado būdų, kaip išgauti chlorofilo iš augalų, skirti naudoti kaip maisto priedą. Chlorofilo preparatai padeda organizmui sukurti aplinką, nepalankią bakterijų augimą. Be to, chlorofilo multivitaminų maisto papildų ir turi dėl visuotinio poveikio reguliuojant endokrininės funkcijos.

Bičių žiedadulkės yra dauguma vitaminų, mikroelementų daugiau nei dvidešimt penki, dvidešimt septynių mineralinių druskų ir fermentų. Bičių žiedadulkės yra ypač turtingas B grupės vitaminų, todėl svarbu apykaitą. Dėl savo vitamino ir mineralinės sudėties bičių žiedadulkes pagerina imuninę sistemą ir palaiko organizmo energijos tiekimą.

Daugiafunkcinis įrenginys ežiuolės, turi antibakterinių, antivirusinių ir antitoksininiai savybes, suteikia galingą paramą imuninės sistemos. Visų pirma, ežiuolės pagerina kvėpavimo ir virškinimo sistemų sveikatą, todėl jis populiarus žolelių papildas apsaugos nuo bendrų kvėpavimo ligų ir gripo.

Per šimtmečius, jonažolė buvo sėkmingai naudojama gydyti žaizdas. Britų pavadino jį "balzamas karių." Prancūzijoje, Italijoje ir Vokietijoje, jonažolės žolė vadinama St. John, kuris apsaugo namą nuo piktųjų dvasių. Šiandien susidomėjimas šio senovės lekarskomu reiškia neįprastai padidėjo. Tyrimai parodė, kad jonažolė veikia šalina "piktųjų dvasių", jei jų suprasti įvairias sunkias ligas, pavyzdžiui, depresija.

Jis sakė, kad jonažolė padeda su tūkstančiais ligų. Štai keletas iš jų:

  • Lengvas arba vidutinio sunkumo depresija, ir kiti psichologiniai sutrikimai; chroniško nuovargio sindromas.
  • Virusinės infekcijos ir mikrobų (gripo, herpes zoster arba paprastas).
  • Teigiamas poveikis jonažolės į pūlingos procesus.
  • Lai ir nudegimų. Tai padeda sumažinti, suplėšyti ir festering žaizdų; iš Pūlingos formavimas, valo žaizdą nuo mikrobų ir virusų.
  • Kraujagyslių liga. Tai padidina kraujo tekėjimą į širdies kraujagyslėse, kurie prisideda prie širdies raumens deguonies prisotinimo. Tai labai svarbu pacientams, sergantiems išemine širdies liga.
  • Ji padidina hormono melatonino naktį gamybą. Todėl jonažoles galima rekomenduojama pagerinti miegą ir užkirsti kelią išsėtinės sklerozės.

Apibendrinant norėčiau dar kartą pasakyti, kad naudinga ir sveika mityba - grožio ir ilgaamžiškumo pagrindas. Tai nenaudinga gyventi šalyje ir užsiimti sportu, jei vakare jums Tuck į bulvių traškučiai ir pusgaminiais. Tinkama mityba ne tik skatina gerovę, bet harmoniją, gražią figūrą ir sveiką veido. Taigi nereikia gailėtis to laiko ir pastangų, nes jūs turite vieną kūną, ir ji turi būti meilė, puoselėti. Rūpinkitės tinkamos mitybos jį!

load...