Runkelių dieta - tai lengvas būdas numesti svorį ir valyti kūną! | Senamiestyje.LT
Grožis ir sveikata

Runkelių dieta - tai lengvas būdas numesti svorį ir valyti kūną!

Runkelių dieta - tai lengvas būdas numesti svorį ir valyti kūną!

Cukrinių runkelių dieta buvo žinoma nuo Hipokrato laiku, ir tada buvo naudojamas daugiausia medicininiais tikslais. Dabar runkeliai Dietos daugybę gerbėjų visame pasaulyje. Tai nestebina, nes jis yra paprastas ir veiksmingas būdas numesti keletą papildomų svarų, iškrauti ir išgydyti kūną. Po burokėlių yra daug vitaminų, mineralų ir ląstelienos, kuri turi teigiamą poveikį visam organizmui valstybės.

Cukrinių runkelių dieta dieta trunka 7-10 dienų ir leidžia šiuo metu prarasti 5-6 kg. Šios dietos galite "sėdėti" 1 kartą per 2 mėnesius.

Iš burokėlių dietos esmė yra tai, kad 7 ar 10, bet ne daugiau dienų jūs valgyti virti burokėliai salotos ir gėrimais burokėlių sulčių. Be to, runkeliai dieta dieta apima bendrą atskirtį nuo saldaus, miltų ir kepti dietos. Pagrindinis principas runkelių dietos yra poreikis gerti kiekvieną dieną prieš pietus ir vakarienę 20 minučių burokėlių sulčių. Padaryti ją iš burokėlių, morkų ir apelsinų. Bet sėdi ant runkelių dietos, nepamirškite, kad šviežios sultys negali būti naudojamas, nes jis yra vadinamasis lakiųjų junginių ir gali sukelti vėmimą. Be to, sultys gali būti paruoštas su sandėlyje kelias dienas ir laikyti šaldytuve.

load...

Savaitės dieta:

Cukrinių runkelių mityba yra tokia meniu savaitę:

Antradienis:

  • Pusryčiai: kava su mažo riebumo grietinėlės arba pieno, ar arbatos, 2 skiltelės rupaus malimo duonos;
  • Pietūs: salotos runkelių, prieskoniais su augalinio aliejaus, virti ryžių šaukštelis;
  • Vakarienė: sriuba tik iš daržovių ir obuolių.

Ketvirtadienis:

load...
  • Pusryčiai: javų su jogurto 0% riebalų;
  • Pietūs: salotos runkelių ir virti vištienos krūties, maža dalis;
  • Vakarienė: kepta bulvė 2 dalykus ir kivi.

Ketvirtadienis:

  • Pusryčiai: kava su mažo riebumo grietinėlės arba pieno, ar arbatos, 2 skiltelės rupaus malimo duonos;
  • Pietų: runkelių salotos, žuvies mažai riebalų veislių virtų forma;
  • Vakarienė: daržovių sriuba.

Antradienis:

  • Pusryčiai: javų su jogurto 0% riebalų;
  • Pietūs: salotos runkelių ir virti vištienos krūties, maža dalis;
  • Vakarienė: daržovių troškinys su žolelėmis.

Penktadienis:

  • Pusryčiai: kava su mažo riebumo grietinėlės arba pieno, ar arbatos, 2 skiltelės rupaus malimo duonos;
  • Pietūs: ryžiai, virtos ir burokėlių salotos;
  • Vakarienė: kepta pomidorai ir daržovės.

Šeštadienis:

  • Pusryčiai: kava su mažo riebumo grietinėlės arba pieno, ar arbatos, 2 skiltelės rupaus malimo duonos;
  • Pietūs: nedidelis gabalėlis neriebaus sūrio ir burokėlių salotomis;
  • Vakarienė: košė arba troškintos daržovės.

Sekmadienis:

  • Pusryčiai: javų su jogurto 0% riebalų;
  • Pietūs: salotos runkelių ir virti vištienos krūties, maža dalis;
  • Vakarienė: kiaušinis, pomidorų ir truputį virti ryžiai.

Kai runkelių dieta maistas ruošiamas virti arba naudojamas žalias. Kepti atmesti. Bet runkelių dietos yra griežtai draudžiama bet kokio alkoholio vartojimą.

Burokėlių dieta gali padėti organizmui geriau funkcionuoti, vadinamasis iškrovimo runkeliai dieta.

Ši dieta trunka vieną dieną ir yra skirta išvalyti visą kūną po švenčių, taip pat žmonėms, kenčiantiems nuo vidurių užkietėjimo. Dieta dieną: 400 gramų žalių burokėlių, 300 g obuolių, 300 gramų žalių morkų. Šių produktų paruošti salotų ir pagardinkite citrinos sultimis ir 1 valgomasis šaukštas augalinio aliejaus. Padalinkite salotas į 4-6 kartus per dieną, kuo greičiau yra alkio jausmas. Toks runkeliai dieta yra geriausia padaryti per savaitgalį, nes jis pagerina peristaltiką ir žarnyno valymą.

Bet, kaip ir bet kuri kita šios dietos turi tiek teigiamų aspektų ir kontraindikacijas.

Teigiami savybės runkelių dietos

  • Runkelių gausu įvairių maistinių medžiagų (vitaminų, mikroelementų);
  • Tokie dietos pagerinti odą ir plaukus, kad dėl to, kad runkelių medžiagų, pavyzdžiui, antocianinų ir betaino turinį;
  • Sėdi ant runkelių dietos, jūs galite valgyti neribotą kiekį runkelių, nes jis turi mažai kalorijų, tik 42 kcal;
  • Cukrinių runkelių mityba prieinama visiems, atsižvelgiant į pigių komponentų juo;
  • Cukrinių runkelių pektinas yra turtingas, kad padidinti išvalyti storąją žarną druskų ir sunkiųjų metalų. Be to, šios dietos yra įrodyta, kad žmonių, kenčiančių nuo žarnyno disfunkcija, vidurių užkietėjimas ir hemorojus;
  • Dar ne taip seniai, buvo atlikta medicinos tyrimai, kurie patvirtino, kad teigiamą poveikį burokėlių ne lėtėja vėžinių ląstelių piktybinių augimą. Tai yra, išskyrus išmestų kilogramų, sėdi ant runkelių dietos, tegul jis net iškrovimą, mes kovoti su vėžinių auglių susidarymo;
  • Šios dietos yra naudinga pasauliniu prasme, nes apsaugo visą imuninę sistemą ir limfos sistemą;

Bet taip pat runkelių dietų yra kontraindikacijos:

  • Burokėlių sultys neturėtų būti vartojamas žmonių, kenčiančių nuo lėtinio cistito, diabetas, inkstų akmenligės, atsižvelgiant į oksalo rūgšties kiekį burokėlių;
  • Gydytojai nerekomenduoja sėdi ant runkelių dietų per 10 dienų;
  • Burokėlių sultys turi aukštą glikemijos indeksą, tai yra, sukelia padidėjęs apetitas. Todėl, runkeliai dieta numato privalomą valgio išgėrę sulčių.

Nepriklausomai nuo įspūdingo runkelių dietos privalumai yra geriausia, kad ji, pasikonsultavusi su gydytoju.

load...