Keičiant angliavandenius ir baltymus - protingas būdas numesti svorį per trumpą laiką | Senamiestyje.LT
Grožis ir sveikata

Keičiant angliavandenius ir baltymus - protingas būdas numesti svorį per trumpą laiką

Keičiant angliavandenius ir baltymus - protingas būdas numesti svorį per trumpą laiką

Turinys:

Daugelis dietos yra gerai žinoma, kad be dietos yra mažai tikėtina, kad pasiekti teigiamų dinamiką sąvartyną svorio, bet geriausias pasirinkimas tarp visų jų rūšių įvairovė labai sudėtingas uždavinys dietos asmeniui nėra susijusi su mityba. Dauguma esamų dietos svorio netekimas yra neveiksminga, nes jis yra nukreiptas į skysčio pašalinimo iš organizmo, o ne nuo faktinio sumažinti riebalų kiekį. Baltymų-angliavandenių dietos, arba kaip jis vadinamas, baltymų-angliavandenių kaitos mityba - garantuota kokybė priemonė svorio korekcijai.

Pasak kūrėjų, dietos, kurioje yra kaita, turėtų tapti katalizatoriumi natūra, kuri gali sukelti žmogaus kūnas eikvoti sukauptus angliavandenius, nes jis yra daugiausia iš angliavandenių ir riebalų sankaupos yra sudaryti.

load...

Dieta turi laikytis specialios dietos, o tai reiškia, kiek dienų pakaitomis, kai jūs galite valgyti baltymų maisto produktų, ir dienas, kai ji yra būtina angliavandenių maistas.

Tokia mityba yra ne atsitiktinis, nes per "baltymų dienos" sumažėjimo gali sukelti kūno riebalų, o angliavandeniai dienų "gali sumažinti įtampą kūne dėl nuostolių sukauptų riebalų atsargas.

Reikalas tas, kad, jei jūs sumažinti suvartojamų angliavandenių kiekį, yra energijos teikėjas, organizmas pradeda vartoti esamas atsargas, tačiau jis patiria sunkią stresą. Sumažinti stresą organizmui yra labai svarbus poveikis, kuris toliau pašalina svorio padidėjimas pasikartojimo, skirtingai nuo kitų dietų. Tie, nors galima pasiekti svorio, tada veda į tai, kad kūnas turi įtakos streso iš "rezervų" nuostolis, bando kompensuoti už jį. Rezultatas yra nustatytas numesti riebalus greitai.

load...

Ši dieta - viena iš nedaugelio, kuri garantuoja stabilų svorio ir jo fiksaciją reikiamu lygmeniu. Dienų nuo baltymų ir angliavandenių kaita leidžia "apgauti" kūną ir padaryti jį "nematomas" išsiskirti su kūno riebalų. Be to, kai tokios dietos nėra laikomasi lėtėja medžiagų apykaita, kad tai yra didelis privalumas, nes svorio nuolat įvyksta, būtent dėl ​​riebalų, o ne raumenų audinio.

Atgal į turinį

Kaip laikytis baltymų angliavandenių dietos?

Tradiciškai, ši dieta turi 4 dienų ciklą, kuris gali būti kartojamas begalę kartų, kol pasieksite norimą svorio netekimas rezultatus. Atskirai reikia pasakyti apie būtiną mitybą šių 4 dienas.

Per ciklą, jums reikia valgyti maistą į 1-ąjį ir 2-ojo dieną, turtingas baltymų, trečią dieną reikia maisto gausu angliavandenių, o 4 diena yra tam tikru mastu "įvykdymo" ir reikalauja nereikšmingas atskiri maisto taisyklės ir suvartojantys angliavandenių ir baltymų maisto produktų. Nepaisant to, kad maisto produktų, kad jūs galite valgyti per dietos, sąrašas labai platus, yra keletas apribojimų, kurie turėtų būti pastebėta be nepavyks. Pirmiausia, jums reikia atidžiai stebėti suvartojamų kalorijų kiekį.

Optimalus kiekis kalorijų yra laikoma 1000-1500. Vartok daugiau kalorijų griežtai nerekomenduojama. Dietos turėtų būti planuojamos taip, kad visi kalorijų buvo gana tolygiai paskirstytos per 5-6 valgymų. Maitinimas turi būti atliekamas mažomis porcijomis - tai sumažins skrandžio tūrį, ir ateityje padės išlaikyti svorį ir atsikratyti šio reiškinio, kaip persivalgymo. Mes taip pat turėtų būti pasakyta apie vandens. Kai ši dieta turėtų suvartoti ne mažiau kaip 2 litrus vandens per dieną, bet ne gerti vandenį valgio metu.

Iki maisto pasirinkimas turėtų būti vertinamas rimtai, ypač kai ji ateina į angliavandenių. Yra dviejų tipų angliavandenių: paprastas ir sudėtingas. Valgymo sudėtingų angliavandenių pasveikinti, nes jie ilgiau apdoroti žmogaus organizme, padeda išlaisvinti energiją, reikalingą visam gyvenimui. Kompleksiniai angliavandeniai dideliais kiekiais randama daržovių, grūdų, ankštinių augalų ir kai kurių kitų maisto produktų. Šie angliavandeniai yra naudingi organizmui, todėl, norint gauti būtiną energiją saugiai nusipirkti papildomų riebalų.

Paprasta angliavandenių valgyti griežtai draudžiama, nes jie yra iš tikrųjų pasirengę siųsti riebalus į riebalų ląsteles. Labiausiai yra daug paprastų angliavandenių maisto produktų, kurių sudėtyje yra cukraus ir cukraus pakaitalai, riebalų pieno ir pieno desertų, taip pat keptas aliejus, įskaitant augalinis aliejus Przedobrzony. Riebalai turėtų būti visiškai pašalinti iš dietos, o ne ją naudoti maisto ruošimui.
Atgal į turinį

Rekomenduojama maisto

Į "baltymas" dietos dienas jūs turite padaryti, įskaitant šių produktų: vištienos krūtinėlė, liesa žuvis, kalakutiena, liesa jautiena, agurkai, brokoliai, špinatai, salotos. Dietos gali apimti visas žalias daržoves, tačiau daržovės turi būti visiškai atmesti, kurių sudėtyje yra fruktozės ir krakmolo. Iš maisto produktų suvartojimo turėtų būti griežtai ribojamas suma, nereikia persivalgyti. Svarbu, kad maistas buvo parengtas be papildomų riebalų naudojimą.

Angliavandenių diena įtraukti į duonos, makaronų miltai kietųjų kviečių, grūdų, ankštinių, daržovių ir jautienos dietos. Tarp kitų dalykų, tai galima įtraukti į vaisių dietos, bet saldumynai neturėtų būti taikomas, nes savo gryna forma cukraus, o jo pakaitalus prisidėti prie sulėtinti medžiagų ir riebalų metabolizme kaupimosi. Ši diena turėtų visiškai pašalinti maistą, kuriame gausu baltymų. Maisto vartojimas turėtų būti apribotas.

Per pastaruosius 4 dienų dietos ir turėtų būti suvartojama baltymų ir angliavandenių maisto produktų, ir maisto, kuriame gausu angliavandenių, jums reikia valgyti ryte, baltymai - po pietų. Iš maisto produktų, kad jūs galite valgyti sąrašas dieta yra gana plati, todėl galima padaryti tinkamą mitybą. Gatavas produktas yra geriausias pora arba valgyti juos virti arba žali.

 

Atgal į turinį

Meniu pavyzdys dėl baltymų angliavandenių kaitos dietos

Pakaitomis vartojimas baltymų ir riebalų, jūs galite galvoti apie save ir, jei žinote apytikslį kiekį šių elementų produktų, tačiau dabar jūs galite naudoti paveikslėlį žemiau patiekalą.

1 ir 2 dienas baltymų

  • Pusryčiai №1: daržovių salotos, kurių sudėtyje nėra krakmolo; 5 kiaušiniai.
  • Pusryčiai №2: baltymų kokteilį iš šviežių kiaušinių baltymų ir lieso pieno.
  • Pietūs: 200 g virtos vištienos krūtinėlės, greipfrutų.
  • Užkanda: 200 g liesos jautienos.
  • Vakarienė №1: daržovių salotos, kurių sudėtyje nėra krakmolo; 150 g virtos žuvies.
  • Vakarienė №2: 1 valgomasis šaukštas. Lieso pieno.

3 diena - angliavandenių

  • Pusryčiai №1: 300 gramų avižinių su razinomis, 3 kiaušinių baltymai.
  • Pusryčiai №2: 300 gramų ryžių, nedidelis gabalėlis duonos iš kvietinių miltų, 100 gramų vištienos krūtinėlė.
  • Pietūs: 1 porcija makaronų su trupučiu tarkuoto sūrio.
  • Užkanda: 200 g ryžių, 100 gramų vištienos krūtinėlė.
  • Vakarienė: 3-4 gabaliukai duonos iš kvietinių miltų, nedidelis gabalėlis žuvies.

4 diena - iškrovos

  • Pusryčiai №1: 300 gramų avižinių su razinomis, 3 kiaušinių baltymai.
  • Pusryčiai №2: baltymų kokteilį iš šviežių kiaušinių baltymų ir lieso pieno.
  • Pietūs: 1 porcija makaronų su trupučiu tarkuoto sūrio.
  • Užkandžių: 200 g ryžių, daržovių salotos.
  • Vakarienė: salotos daržovės, kurių sudėtyje nėra krakmolo; 150 g virtos žuvies.

Atgal į turinį

Baltymų-angliavandenių dietos veiksmų

Ši dieta yra pagrįsta ant atskiro maisto teise principais. Šiuo atveju, didžiulis vaidmuo dieta vaidina kontrasto maisto, tai yra, kad tam tikromis dienomis tik baltymų maisto produktų, o kartais naudoti - tik vienas angliavandenis maisto produktų, kurie iš tikrųjų sukelia organizmui patirti pabarstai ir naudoti didelį kiekį sukaupta energija. Kyla klausimas, kaip ši dieta veikia kūną ir ar tai pavojinga sveikatai. Tiesą sakant, jis leidžia jums atnešti maisto į kūną visą būtiną medžiagą ir taip apriboti kenksmingų srautą.

Dietos efektas pasiekiamas daugiausia dėl to, kad pirmąsias dvi dienas nuo baltymų, kai organizmas tiesiog turi pradėti išleidžiate sukaupta riebalinio audinio angliavandenių. Šis poveikis turi teigiamą poveikį svorio reljefo, bet tuo pačiu metu, ilgalaikis baltymų dietos organizmas pradeda naudoti raumenų audinių išteklius, o ne riebalų, todėl jums reikia pakaitomis su angliavandenių dienų. Dieną per didelio angliavandenių mažina stresą ant kūno priversti bado, užkirsti kelią lėtėja medžiagų apykaitos procesus, o srauto greitis medžiagų esančių raumeniniame audinyje. Dėl 4 dieną dietos turėtų būti vartojamas ir baltymai, ir angliavandeniai, kad kūnas visiškai "pamiršti" apie perduotas per pirmąsias dvi dienas streso ir pasiruošti naujos kartos ciklą.

Tiesą sakant, reikėtų pažymėti, kad tikroji svorio atsiranda per pirmąsias dvi dienas dietos, o likusios dvi dienas yra skirtos suteikti ilgalaikių rezultatų. Paprastai, du baltymai dieną gali būti iš naujo nuo 0,5 iki 2 kg, priklausomai nuo fizinio aktyvumo per dieną. Dieta baltymų angliavandenių kaita leidžia greitai paspartinti medžiagų apykaitos procesus organizme, ir buvo pastebėtas šis poveikis per visą laikotarpį taikymo metodus. Todėl, kai jis naudojamas teisingai, galite pasiekti stulbinančių rezultatų. Žinoma, pagrindinis privalumas šios dietos yra gebėjimas išlaikyti raumenų masę, kuri yra labai svarbi kūno išvaizdą lieknas, ir oda - tonuotas.

Atgal į turinį

Subtilybės svorio per dietos

Yra mažai paslaptis, kurios gali padidinti svorio netekimas kursą taikymo dieta baltymų angliavandenių kaitos metu. Kuriant tinkamą mitybą turėtų atkreipti dėmesį į žmogaus gyvenimo įvaizdis. Tuo atveju, kai asmuo nuolat sėdi, mažus judesius, ir retai po atviru dangumi, jo kasdienį racioną turėtų neviršyti 1000 kalorijų, nes organizmas negalės naudotis iki energiją.

Maistas gana gali būti parenkami individualiai, atsižvelgiant į jų kalorijų, baltymų ir angliavandenių užrašyti etiketėje. Tai nėra būtina įtraukti į maisto produktų, turtingų druskos dietos, nes galiausiai ji bus išprovokuoti nedelstų kūno skysčių ir sutepkite bendrą svorio vaizdą. Be to, tai nėra būtina dietos sunaudotą išsaugojimo ir kitų paruoštų patiekalų, nes jie turi didelį kiekį kenksmingų medžiagų ir riebalų. Tiems, kurie negali atsispirti pagundai gerti saldus arbata, mes galime rekomenduoti saldus arbata su Stewia. Ši arbata padeda sumažinti cukraus kiekį kraujyje, bet ne piktnaudžiauti ir gerti daugiau nei 2 puodelius per dieną.

Dauguma žmonių, kurie nori prarasti bjaurių kilogramus galbūt norėsite eiti į kompromisą su savo tingumo ir pradėti sportuoti. Sportuoti gali pagerinti rezultatus kartais, bet jei žmogus dietos niekada nebuvo sportuoti, tai geriau pasilikti visą savo uolumo dėl 4 dieną - tada pratimas bus tikrai stulbinantis poveikis ir nėra išprovokuoti kūno perkrovos ir papildomas stresas. Tuo atveju, kai fizinis krūvis priprastų prie žmonių, tai nėra būtina nutraukti įprastą tempą ir mokymo režimas, nes tai gali sukelti į dietos efektyvumą sumažėjimas.

Jei fizinis krūvis nėra įtrauktos lieknėjimo planus gali apsiriboti neskubantis vaikščioti gryname ore, teikti organizmą deguonimi veiksmingai deginimas riebalų. Apskritai, dieta suteikia pakankamai gerų rezultatų ir be fizinio krūvio ir per mėnesį galite prarasti nuo 4 iki 8 kg. Svarbiausia - atlikti visus dietos reikalavimus ir eiti į norimas rezultatas.

load...