Kaip greitai numesti svorio pilvo srityje? Paprasti būdai | Senamiestyje.LT
Grožis ir sveikata

Kaip greitai numesti svorio pilvo srityje? Paprasti būdai

Kaip greitai numesti svorio pilvo srityje? Paprasti būdai

Turinys:

Į nenumaldomą statistika rodo, kad vienas iš trijų moterų yra susirūpinęs, kaip greitai numesti svorio per pilvo srityje. Galų gale, aš norėčiau turėti Kreivi skaičių su plokščio pilvuko. Bet jis atkakliai įgyja raukšlės, kurios atsiranda dėl kūno riebalų perteklius. Tiesą sakant, universali būdas greitai pašalinti šiuos raukšlės nėra. Žmonės turi skirtingus lygius fitneso ir kitu ištvermės.

Kažkas gali praleisti valandas daro fizinius pratimus, ir kažkas, o rytą pratimas yra sunku. Todėl, pilvo svorio netekimas programos kiekvienam atskiram ponios. Bet yra bendra taisyklė - riebalų ant pilvuko gali būti greitai pašalinamos su tik sudėtingų priemonių pagalba. Tai yra tik viena dieta arba tik reikiamas efektas nebus sportas. Bet jei jūs naudojate kelis būdus, išsipūtimas pilvas gali būti transformuota į tobulas vos per kelias dienas. Kokie šie metodai?

load...

Pratimai dėl svorio pilvo srityje

Tiesiog noriu atkreipti dėmesį - prieš pradedant apie metodų pilvo svorio pasirinkimas, patartina pasikonsultuoti su endokrinologe ir dietologu, aplankyti sporto salėje ar sporto klubą ir ieškoti patarimų iš profesionalų treneriu. Ir tik tada, remiantis ekspertais, nustatytos dietos ir fizinių pratimų rekomendacijas. Jei pašalinsite raukšlės ant pilvo Manoma, kad namuose, nereikia pirkti jokių specialių inventorių. Galite kreiptis dėl įprastinių pagalvę kamuolio komplikacija, knygos, plastikinį maišelį, pripildytas vandeniu. Prieš pradėdami bet pratimus pilvo raumenų, jums reikia sušilti su apšilimo pagalba.

Atsižvelgiant į komplekso pratimų, tai gali būti kažkas panašaus į tai:

  1. Atsigulkite ant nugaros, rankos pratęstas palei kūną. Atsižvelgiant į "laiko" lėtai pakelkite kūną, pakreipti jį į pailgos kojų, bando paliesti patarimų iš jo rankų ir kojų pirštų. Tuo sąskaita "du", kaip lėtai grįžkite į pradinę padėtį;
  2. Guli ant grindų, kojos sulenktos kelio. Įdėkite savo rankas po alkūnės galvos skirtingomis kryptimis. Pakelkite kaip aukštas, kaip įmanoma smakro. Atsižvelgiant į "laiko" tempia pilvo raumenis ir padidinti peties korpusą taip, kad juosmens liko nejudėdamas. Mes svyruos toje padėtyje penkių - septynių sekundžių. Pasibaigus "du" atgal į gulint sąskaita. Šis pratimas gali būti atliekamas, atsižvelgiant nuo grindų, pečių, klubų, prieš panaikinant šiek tiek išlenktas kojas kirto.

    load...

    Ir tai yra įmanoma ir tuo pačiu metu padidinti klubų ir pečių. Studijuoti obliques imtis tą pačią poziciją, gulėti, tada išmeta iki pečių juostos ir pasiekia iki kelių pakaitomis priešingomis jam su savo alkūnės. Kiekvienas pratimas turi būti kartojamas bent dvidešimt kartų su dviejų ar trijų rinkinių. Geriausias variantas - padaryti paverčia kiekvieną tokių pratimų su atokvėpis vienoje minutę natūra;

  3. Atsistoti tiesiai, kojos pečių plotyje. Rankos įdėti ant diržo. Cant sulėtinti kūno viena kryptimi ir tada kitą, bando išlaikyti klubų nereikia perkelti. Kiekvienoje pusėje sulenkti dešimt - penkiolika kartų;
  4. Atsistokite tiesiai, kojos toli viena nuo kitos mes organizuojame. Seklių pritūpimų pakimba toje pozicijoje. Rankos pridėti iki pilies, presai juos į dešinėje pusėje. Pataiso, todėl rankos pasukti aukštyn. Traukiant juos virš jo galvos. Tada atsisėda vėl clutching rankos į kairę pusę. Mes keltis tuo pačiu būdu, kaip ir ankstesniais metu. Atliekant šį pratimą jūs turite padaryti penkiolika pakartojimų kiekvienoje pusėje;
  5. Šis pratimas turėtų būti daroma su svoriais. Atsigulkite ant nugaros, rankas su svoriai laikydami aukštai. Mes pradėsime lėtai atsisėsti, bando pasiekti rankas iki kojų. Užstatų neleiskite eiti. Tada lygiai taip pat lėtai grįžkite į pradinę padėtį. Mes įsipareigojame dešimt pakartojimų;
  6. Šis pratimas taip pat reikalauja, kad svorių naudojimas. Atsigulkite ant nugaros, intriguojantis tarp kojų svorius. Įdėkite savo rankas po galvą. Kojos lenkimo ant kelio (ne našta spaudai), priveržkite pilvą, pasukti kelio taip, kad jie sudaro apskritimą, tada grįžkite į pradinę padėtį. Padaryti penkiolika pakartojimų;
  7. Mes nustatyti savo pusės, jo rankose suglaustos už jo galvą. Pasukite galvą ir pečius atgal ir lėtai pakelkite kūną. Mes dešimt pakartojimų viena ir kita;
  8. Atsigulkite ant nugaros, pakelkite tiesias kojas ir daro jiems kirsti srautą. Padaryti reikia penkių pakartojimų, kurių kiekvienas trunka mažiausiai trisdešimt sekundžių.

Pašalinti pilvą padeda plaukiojimas, vandens aerobika, bėgiojimas. Bet, kaip jau sakėme, nieko, bet pratimų be tinkamos mitybos neveiksmingas. Kaip jis turėtų būti?

Dieta greitas svorio netekimas, pilvo srityje

Svarbiausias dalykas dietos lieknėjimo pilvo - neįtraukti į tai marinuoti, konservuoti, kepti ir rūkyti maisto. Per pusmetį dietos susideda iš vaisių ir daržovių. Be to, pieno produktų, yra įtrauktas į meniu, virta liesa mėsa ir žuvis, šviežių sulčių. Tai gali atrodyti taip:

Meniu lieknėjimo pilvo skaičius 1 (mažas kūno riebalų)

  • Pirmasis pusryčiai. Sumuštinių įdaryti bananų, pusę apelsino sulčių stiklinę. Vietoj sumuštinį galite padaryti iš dviejų kiaušinių omletas ar javų grūdų su pienu. Desertas tinkamu mažo kaloringumo vaisių jogurto;
  • Pietūs. Jei alkis nėra patenkintas, per tą laiką po pirmojo Pusryčiams galite valgyti saldžiomis paprikomis, porais ir salotos salotos;
  • Pietūs. Virtas vištienos krūtinėlė be odos, daržovių tyrės, žalios morkos bet kokia forma, arbata be cukraus. Kitas vakarienės meniu versija: daržovių sriuba, kopūstų salotos, šimtą gramų virtos mėsos ar žuvies. Desertui, jūs galite valgyti du mažus šokoladas.
  • Vakarienė. Virtos be riebalų daržovių, obuolių, vaisių sulčių arba neriebaus jogurto stiklo.

Meniu lieknėjimo pilvo № 2 (ne pernelyg riebalų)

  • Pusryčiai. Garo kiaušinienės su plonu riekės sausųjų duonos;
  • Pietūs. Du kepti obuoliai, kuris gali būti pakeistas vienu oranžinė;
  • Pietūs. Du šimtai gramų virtų liesos mėsos arba žuvies su žaliomis salotomis;
  • Popietės arbata. A mažo riebumo jogurtas stiklo;
  • Vakarienė. Daržovių salotos, apsirengęs su alyvuogių aliejumi.

Labai greitai padeda pašalinti pilvo riebalų nuoviru ciberžolė šaknies. Virėjas ją reikia pridėti pusę verdančio vandens šaukštelis ciberžolė litrą, reikalauti sultinio penkiolika minučių, ir tada gerti vieną šimtą penkiasdešimt gramų trauktinės po kiekvieno valgio.

Yra dar vienas modernus būdas numesti svorio, kuri leidžia jums padaryti be varginančių dietų ir varginančių rinkiniai pratimai - liaudies gynimo.

Liaudies gynimo priemonės dėl svorio pilvo

Siekiant pašalinti perteklinius raukšlės ant pilvo ir klubų, Tradicinė medicina pasiūlymų gerti nuovirai asiūklio ir kukurūzų stigmomis. Tačiau pageidautina, kad juos naudoti pasikonsultavus su specialistu - Žolelių arbatos yra ne visiems. Jei jie nėra rekomenduojama, galite kreiptis į medus, kuris yra naudojamas taip padėti. Vienas arbatinis šaukštelis medaus ištirpinti šilto virinto vandens stiklo, pridėti šiek tiek citrinų sulčių nevalgius ir gerti vieną burnelę. Veiksmingumas pilvo ir svorio netekimas medaus masažas.

Puikus švarus per trumpą laiką karšto vyniojimo maisto filmų ir specialių mišinių, kurie yra komerciškai prieinamas skrandžio. Mišinys kreipėsi į kūną juosmens srityje, o tada kruopščiai suvynioti į plėvelę ir įdėti į kažką šilto. Keturiasdešimt minučių vėliau, plėvelė yra pašalinamas, o mišinys buvo skalaujamas šilto vandens. Vyniojimo kartojama kas antrą dieną mėnesius. Jo aiškiai matomas tik po kelių tokių procedūrų rezultatus.

Karšta antklodės netinka visiems. Be ligų, inkstų, kepenų, širdies, skrandžio ligos, jei: - jie yra kontraindikuotini. Vietoje karšto paslaptyje gali būti normali juosmens vyniojimo kai vilnonis audinys ar skara. Iškaltas viršuje suspausti popieriaus arba plastiko plėvelės, ir visa liguojama plataus diržo. Prakaitavimo atsižvelgiant į pervyniotas didėja kūno, skrandžio yra sumažintas. Tai vyniojimo yra praktiškai nekenksmingas, todėl ji gali būti atliekami kasdien.

Galiausiai, pašalinti skrandį, galite naudoti elementarius įrankius - lankai hula-lankelį. Pirma pamoka yra geriausia padaryti su šviesos įvyniojimas, ir tada palaipsniui pereiti prie didesnio svorio. Pratimai atliekami su intensyvaus pilvo raumenis, jums reikia išlaikyti šioje valstybėje sesijos metu. Jei juos sujungti su gera masažas, reikiamas efektas yra ne ilgai laukti.

Pagrindinis klausimas pilvo svorio - reguliariai naudoti aprašytus metodus. Ir tada ilgą laiką figūra išliks įtempta ir graži.

load...